Firman Allah yang mafhumnya :

"dan DIA yang mempersatukan hati mereka (orang-orang yang beriman). Walaupun kamu menginfakkan semua (kekayaan) yang berada dibumi, nescaya tidak dapat mempersatukan hati mereka, tetapi Allah telah mempersatukan hati mereka. Sungguh, DIA Maha Perkasa, Maha Bijaksana.." (Al-Anfal:63)

Saturday, October 8, 2011

Demam

Bismillah.
Demam Final Year Project (FYP) telah bermula.. Demam yang hanya akan kebah pada tahun depan, bak kata seorang pensyarah saya.. >.< Ni baru melangkah sikit, dah demam betul-betul dibuatnya. Allahu Akbar.

Sangat risau sebenarnya.

Tapi lepas baca post kat blog pensyarah saya ni, sedikit sebanyak menyuntik semangat untuk buat yang terbaik.. InsyaAllah..

Good Luck Graphic #19

"Kesimpulannya, FYP adalah peluang keemasan untuk pelajar mengumpul sebanyak mungkin pengalaman dan pengetahuan yang sememangnya dapat membantu dalam menjalani Latihan Industri dan seterusnya menempuh alam pekerjaan kelak. Pengalaman yang diperolehi mungkin datang dalam bentuk formal atau tidak formal. Kadang-kadang yang tidak formal lebih mendatangkan kesan mendalam di dalam kehidupan. Apa jua cabaran yang datang perlu dihadapi dengan hati terbuka. Rancang masa sebaik mungkin dan elakkan daripada terlalu tertekan. Berkongsilah masalah dan rakan-rakan dan jangan ambil mudah segala perkara. "

Blog pensyarah saya..

Mohon doa ye.. =) Allahu yassir.

Wallahua'lam.





No comments: